Žijeme (a)sociálně! facebook.com/easymagazine →

Evropská unie se učí od McDonald's

Evropská unie převzala strategii McDonald's pro získávání přízně mladých lidí.

Pamatujete si na video “První dny v McDonald's”? Není to tak dávno, co doslova zaplavilo internet. A kromě názorné ukázky toho, jak ohleduplně a mile se společnost McDonald's chová ke svým zaměstnancům, kteří nejsou schopni sestavit cheeseburger, nám poskytlo také skvělý příklad nepovedené propagace, která nikoho nikam nenaláká, ale zaručeně rozproudí (jistě pochvalně laděnou) diskuzi o tom, co je propagováno. Nepopírám, že nový, naprosto neznámý ekonomický subjekt by z takovéto “reklamy” mohl profitovat, protože by jeho jméno začalo v lidech vyvolávat nějaké vzpomínky a názory. Ale cokoli velkého a známého z toho má tak akorát ostudu.

Hned od prvního shlédnutí videa jsem si tedy byla téměř jista, že se podobná perlička už asi neobjeví. Ale mýlila jsem se! Opět vzniklo přirozeně vypadající a genialně natočené video zaměřené na mladé lidi (studenty), které se snaží propagovat něco velkého, známého a mnoha lidmi nenáviděného. Naši milovanou Evropskou unii. Od jeho objevení na internetu se odpovědné osoby přou o tom, kdo má vlastně video “na svědomí”.

Efekt videa na diváka můžete posoudit sami: Svatý týden s EU.

Sledujte a obdivujte. A kdykoli se vám přestane chtít studovat, připomeňte si, že to děláte proto, abyste v budoucnu mohli ze svých daní podpořit co nejvíce takovýchto genialních projektů!

Komentáře

Žijeme (a)sociálně

Spolupracujeme

  • Majáles
  • Scio